Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over een Ziggo abonnement voor thuis

 

Ik ben al Ziggo klant, kan ik ook gebruik maken van deze actie?

Helaas kunnen wij onze unieke acties alleen aan nieuwe Ziggo klanten aanbieden. Als je al Ziggo-klant bent en jij meer over je abonnement wil weten, neem dan contact op met Ziggo.

Is MeerVoordeel betrouwbaar?

MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business B.V. die voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk. 
Wij zijn al bijna 10 jaar een officiële verkooppartner van Ziggo en geregistreerd onder KvK nummer 63117096.
Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen, dan nodigen we je van harte uit onze reviews op Trustpilot te lezen.

Wie regelt mijn overstap naar Ziggo?

Wij verwerken je aanmelding en Ziggo regelt je overstap. Met de Ziggo installatiehulp zorgt Ziggo dat de door jou gekozen diensten perfect werken. Je begint met het doe-het-zelf-installatiepakket voor de mediabox en/of modem. Mocht het installeren niet lukken, dan helpt Ziggo je stap voor stap online of via chat en telefoon.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd? 

Voordat wij een aanvraag verwerken bij Ziggo, doen wij een laatste controle. Deze controle kan als gevolg hebben dat je aanvraag bij ons niet verwerkt wordt. De drie meest voorkomende redenen waarom een aanvraag niet verwerkt wordt zijn:

  1. Je hebt al internet van Ziggo, of de huidige bewoner heeft al internet van Ziggo.
  2. Je bent korter dan 6 maanden geleden klant bij Ziggo geweest. 
  3. Je bent klant van Ziggo geweest en staat op de zwarte lijst.

Hoe krijg ik mijn cadeau?

Je cadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend. Hieronder worden de stappen van dit proces uitgelegd:

  1. Je hebt de eerste factuur van Ziggo betaald.
    • Waarom moet ik mijn eerste factuur betalen voor ik mijn cadeau kan claimen?
      Om dit unieke aanbod te ontvangen moeten wij als partner zorgen dat je een echte klant van Ziggo bent geworden, vandaar dat je pas na de eerste factuur je claim kunt indienen. 
  2. Ga naar www.claimjecadeau.nl en gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt gebruikt.
    • Wat is Claimjecadeau.nl?
      Buiten MeerVoordeel heeft ons moederbedrijf (Direct Business) meerdere deals die tegelijk lopen. Met die reden gebruiken wij Claim Je Cadeau om alle deals juist te verwerken. 
  3. Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen – dit vind je in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen.
    • Let op: Als je de verkeerde actie aanklikt, dan moet het proces opnieuw starten. Dit kan wederom oplopen tot 6 weken. 
  4. Vul je gegevens in.
    •  Hou er rekening mee dat je de juiste datum invult. De datum waarin je het pakket hebt aangevraagd. Dit is niet gelijk aan de ingangsdatum van je abonnement. 
  5. Binnen 6 weken ontvang je het welkomstgeschenk!
    • Hoe kan ik de levering van mijn cadeau volgen?
      Zodra het cadeau ons magazijn heeft verlaten, ontvang je automatisch een Track en Trace code, zodat je de bestelling kunt volgen.

Waaruit bestaat de Hisense + 12 maanden gratis Netflix actie?

Je kunt Netflix-cadeaubonnen gebruiken om Netflix te betalen of cadeau te geven. Wanneer je als welkomstcadeau een Hisense Smart TV kiest, ontvang je daarbij ook nog 12 maanden gratis Netflix. Je zal een Netflix cadeaubon ter waarde van één jaar gratis Netflix Basic Plan (€108,-) ontvangen.

Je kunt de cadeaubon ook als tegoed gebruiken voor een Standaard of Premium abonnement. Ook als je al Netflix hebt. Netflix-cadeaubonnen verlopen niet, zoals aangegeven op de achterkant van elke kaart.

Belangrijk:

  • Cadeaubonnen kunnen niet worden gerestitueerd. Zodra een Netflix-cadeaubon aan een account is gekoppeld, kun je Netflix kijken totdat het saldo van de kaart op is.
  • Cadeaubonnen kunnen niet worden herladen.
  • Deel het serienummer van een cadeaubon of een cadeauboncode niet met iemand anders dan de ontvanger.

Hoe kan je je Netflix cadeaubon inwisselen?

  1. Ga naar netflix.com/code.
  2. Voer de code (16 tekens) in en kies 'Inwisselen'. De code ontvang je in een e-mail nadat jouw TV en Netflix cadeaubon hebt geclaimd.
  3. Voer het e-mailadres in dat aan jouw account is gekoppeld of voer een e-mailadres in om een nieuw account aan te maken.
  4. Er verschijnt een bevestigingsscherm. Je kan Start bekijken of Lidmaatschap starten selecteren.

Hoe lang duurt het totdat ik mijn cadeau ontvang?

Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op ClaimJeCadeau.nl. Je kunt een claim indienen binnen 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald. We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag. 

*Belangrijk: Zorg ervoor dat je het cadeau binnen 6 maanden claimt, nadat er 6 maanden zijn verstreken word je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd! 

Is het mogelijk dat ik een cadeau kies en deze na mijn bestelling niet meer leverbaar is?

Nee, het cadeau dat je kiest bij het afsluiten van het abonnement krijg je. Zo lang het cadeau op de website staat, kunnen we deze (ook na je aanvraag) leveren. In het uitzonderlijke geval dat het niet zo is, zullen we een gelijkwaardig of een beter cadeau leveren.  

Wij passen ons aanbod voortdurend aan op basis van de voorraad van specifieke producten. Eenmaal een product gekozen, dan zul je deze ook ontvangen. Dit ongeacht of het product deel uitmaakt van een later aanbod.

_
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact op met onze adviseurs. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 20:00 en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 op 020 - 800 30 32. Je kunt ons ook per mail bereiken op info@meervoordeel.nl

Voor vragen over levering, of claimen van de cadeaus, kun je telefonisch contact opnemen met het team van Claim Je Cadeau op 020 - 220 52 41 of per mail op info@claimjecadeau.nl