• > 45.000 klanten gingen je voor
  • Cadeau tot €699,- i.c.m. je abonnement
  • 4,1 / 5 beoordeeld op Trustpilot

Veelgestelde vragen

Ik ben al Ziggo klant, kan ik ook gebruik maken van deze actie?

Helaas kunnen wij onze speciale acties alleen aanbieden aan nieuwe Ziggo-klanten. Ben je al klant en wil je meer weten over je abonnement? Neem dan contact op met Ziggo

Is MeerVoordeel betrouwbaar?

MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business B.V. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk. Wij van MeerVoordeel zijn al bijna 10 jaar een officiële verkooppartner van Ziggo en Vattenfall en zijn geregistreerd onder KvK nummer 63117096. 

Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.

Wie regelt mijn overstap naar Ziggo?

Wij verwerken je aanmelding en Ziggo regelt je overstap. Met de Ziggo installatiehulp zorgt Ziggo dat de door jou gekozen diensten perfect werken. Je begint met het doe-het-zelf-installatiepakket voor de mediabox en/of modem. Mocht het installeren niet lukken, dan helpt Ziggo je stap voor stap online of via chat en telefoon.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Voordat wij een aanvraag verwerken bij Ziggo, doen wij een laatste controle. Deze controle kan als gevolg hebben dat je aanvraag bij ons niet verwerkt wordt. De drie meest voorkomende redenen waarom een aanvraag niet verwerkt wordt zijn: 

  1. Je hebt al internet van Ziggo, of de huidige bewoner heeft al internet van Ziggo.
  2. Je bent korter dan 6 maanden geleden klant bij Ziggo geweest.
  3. Je bent klant van Ziggo geweest en staat op de zwarte lijst.

Hoe krijg ik mijn cadeau bij Ziggo?

Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.

Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:

  1. Sluit je Ziggo Wifi & TV abonnement af via MeerVoordeel
     
  2. Betaal je eerste Ziggo-factuur
    Waarom moet je eerst de factuur betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
     
  3. Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
    Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
     
  4. Vul de gegevens zorgvuldig in
    Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.

    Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
     

  5. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.

Hoelang duurt het totdat ik mijn cadeau ontvang?

Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl. Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald. We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag. 

*Belangrijk: Nadat er 6 maanden zijn verstreken wordt je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd!

Is het mogelijk dat het cadeau dat ik kies niet meer beschikbaar is?

Nee, het cadeau dat je kiest bij het afsluiten van je abonnement krijg je. Zolang het cadeau op de website staat, kunnen we het leveren, ook nadat je je aanvraag hebt ingediend.

In het uitzonderlijke geval dat dit toch niet mogelijk is, krijg je een gelijkwaardig of zelfs beter cadeau.

Hoe kan ik de levering van mijn cadeau volgen?

De meeste cadeaus worden via GLS verzonden. Zodra GLS de bezorging heeft ingepland, ontvang je een Track & Trace-code met informatie over het bezorgmoment. 

Niet alle cadeaus worden door GLS verzonden, sommige hebben een afwijkende bezorging, namelijk:

  • PlayStation 5: Heb je een PlayStation 5 geclaimd, dan wordt deze wel door GLS gestuurd, maar naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je ontvang een Track & Trace-code van GLS met informatie over waar en wanneer zij jouw PlayStation gaan bezorgen.
  • TV’s groter dan 43": Deze worden bezorgd door Aernouts Logistics. Je ontvang hiervoor geen Track & Trace-code, maar een uitnodiging om een bezorgafspraak in te plannen.
  • Bol.com-cadeaubonnen: Deze worden direct door bol.com verstuurd via PostNL. Deze worden direct via de brievenbus bezorgd; je hoef hiervoor niet thuis te blijven.
  • Cashbacks: Als je voor een cashback kies, wordt deze gestort op het rekeningnummer dat je bij je claim hebt opgegeven. Deze betaling wordt uitgevoerd onder de naam Direct Business.
     

Wat is Claimjecadeau.nl?

Ons moederbedrijf Direct Business beheert meerdere websites waarop wij abonnementen aanbieden. Om alle cadeauclaims correct en overzichtelijk te verwerken, gebruiken wij de website claimjecadeau.nl.

Waarom moet ik €0,01 betalen voor mijn bestelling?

Om veiligheidsredenen vragen we je tijdens het bestelproces te bevestigen dat jij de houder bent van de bankrekening die aan je Ziggo-abonnement wordt gekoppeld.

Dit doen we door middel van een €0,01-betaling via iDeal om je IBAN te verifiëren. Deze betaling zorgt ervoor dat:

We jouw rekeningnummer correct kunnen gebruiken voor automatische incasso.
We zeker weten dat het geld naar de juiste rekening gaat.
Helaas is het niet mogelijk om je rekeningnummer op een andere manier te valideren.

Belangrijk: Deze betaling wordt niet terugbetaald, ook niet als je aanvraag niet verwerkt kan worden.
 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact op met onze adviseurs. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 20:00 en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 op 020 - 800 30 32. Je kunt ons ook per mail bereiken op info@meervoordeel.nl.

Voor vragen over levering, of claimen van de cadeaus, kun je telefonisch contact opnemen met het team van Claim Je Cadeau op 020 - 220 52 41 of per mail op info@claimjecadeau.nl