• > 45.000 klanten gingen je voor
  • Cadeau tot €699,- i.c.m. je abonnement
  • 4,1 / 5 beoordeeld op Trustpilot
Een gratis cadeau naar keuze bij jouw abonnement

Hoe werkt het?

MeerVoordeel is een onafhankelijke onderneming die jou verrast met exclusieve deals. Denk aan extra kortingen, cashbacks, cadeaubonnen en vooral unieke cadeaus die wij rechtstreeks vanuit ons magazijn bij jou thuis bezorgen.

Hoe werkt ons aanbod?

1. Stel je abonnement samen en kies je cadeau

Kies de deal die het beste bij jou past en stel je abonnement naar wens samen. Let op: elk abonnement biedt andere voordelen. Per abonnementsvorm zijn er verschillende opties beschikbaar. Kies het cadeau dat jij graag wilt ontvangen.

Wat gebeurt er na je bestelling? 
Je overstap wordt volledig verzorgd
Dankzij onze directe samenwerking met onze partners word je zonder tussenkomst meteen klant bij de gekozen aanbieder. De aanbieder zorgt ervoor dat je bestelling correct wordt verwerkt en geleverd.

Je ontvangt een bevestigingsmail met belangrijke informatie
Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met alle relevante informatie en de vervolgstappen.

2. Claim je cadeau na betaling van je factuur

We willen zeker weten dat je een actieve klant van onze partner bent geworden. Daarom kun je pas een claim voor je cadeau indienen, nadat je de eerste of tweede factuur hebt voldaan.

  • Bij Ziggo kan je een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt betaald.
  • Bij Vattenfall kan je een claim indienen nadat je de tweede factuur hebt betaald.

Verwerking van je claim:
Na goedkeuring ontvang je binnen 6 weken een Track & Trace-code waarmee je de levering van je cadeau kunt volgen.  De meeste cadeaus worden via GLS verzonden. Zodra GLS de bezorging heeft ingepland, ontvangt u een Track & Trace-code met informatie over het bezorgmoment.

Niet alle cadeaus worden door GLS verzonden, sommige hebben een afwijkende bezorging. Voor meer informatie over de levering van je cadeau, lees onze veelgestelde vragen.

3. Ontvang je cadeau binnen 6 weken

Gefeliciteerd! Je ontvangt jouw cadeau gratis en rechtstreeks thuis binnen 6 weken.*

*In zeldzame gevallen, afhankelijk van derden, kan de levering iets langer duren. Eén ding staat vast: je krijgt je cadeau altijd!

Waarom kan je beter via MeerVoordeel overstappen?

  • Een unieke deal
    die je nergens anders vindt
  • Altijd een cadeau
    die bij jou past
  • Word rechtstreeks klant
    bij jouw gekozen provider

Veelgestelde vragen

Is MeerVoordeel betrouwbaar?

MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business B.V. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk. Wij van MeerVoordeel zijn al bijna 10 jaar een officiële verkooppartner van Ziggo en Vattenfall en zijn geregistreerd onder KvK nummer 63117096. 

Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.

Hoe krijg ik mijn cadeau bij Ziggo?

Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.

Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:

  1. Sluit je Ziggo Wifi & TV abonnement af via MeerVoordeel
     
  2. Betaal je eerste Ziggo-factuur
    Waarom moet je eerst de factuur betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
     
  3. Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
    Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
     
  4. Vul de gegevens zorgvuldig in
    Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.

    Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
     

  5. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.

Hoelang duurt het totdat ik mijn cadeau ontvang?

Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl. Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald. We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag. 

*Belangrijk: Nadat er 6 maanden zijn verstreken wordt je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd!

Is het mogelijk dat het cadeau dat ik kies niet meer beschikbaar is?

Nee, het cadeau dat je kiest bij het afsluiten van je abonnement krijg je. Zolang het cadeau op de website staat, kunnen we het leveren, ook nadat je je aanvraag hebt ingediend.

In het uitzonderlijke geval dat dit toch niet mogelijk is, krijg je een gelijkwaardig of zelfs beter cadeau.

Hoe kan ik de levering van mijn cadeau volgen?

De meeste cadeaus worden via GLS verzonden. Zodra GLS de bezorging heeft ingepland, ontvang je een Track & Trace-code met informatie over het bezorgmoment. 

Niet alle cadeaus worden door GLS verzonden, sommige hebben een afwijkende bezorging, namelijk:

  • PlayStation 5: Heb je een PlayStation 5 geclaimd, dan wordt deze wel door GLS gestuurd, maar naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je ontvang een Track & Trace-code van GLS met informatie over waar en wanneer zij jouw PlayStation gaan bezorgen.
  • TV’s groter dan 43": Deze worden bezorgd door Aernouts Logistics. Je ontvang hiervoor geen Track & Trace-code, maar een uitnodiging om een bezorgafspraak in te plannen.
  • Bol.com-cadeaubonnen: Deze worden direct door bol.com verstuurd via PostNL. Deze worden direct via de brievenbus bezorgd; je hoef hiervoor niet thuis te blijven.
  • Cashbacks: Als je voor een cashback kies, wordt deze gestort op het rekeningnummer dat je bij je claim hebt opgegeven. Deze betaling wordt uitgevoerd onder de naam Direct Business.
     

Wat is Claimjecadeau.nl?

Ons moederbedrijf Direct Business beheert meerdere websites waarop wij abonnementen aanbieden. Om alle cadeauclaims correct en overzichtelijk te verwerken, gebruiken wij de website claimjecadeau.nl.

Aanbiedingen alert

Wil je gebruik maken van één van onze deals, maar zit je nog even vast aan je huidige abonnement?


Profiteer van ons beste aanbod op het moment dat het jou het beste uitkomt. Laat hier je gegevens achter en wij brengen je op de hoogte van onze aanbiedingen. Je zit nergens aan vast, we helpen je alleen aftellen totdat je kunt overstappen en gebruikt kunt maken van onze scherpe en unieke aanbiedingen!

Je gegevens