bol.com cadeaukaart

Sim Only | 2 jaar
  • Productinformatie
  • Specificaties
  • 5G bundel
  • Reviews

Met de Bol.com cadeaukaart t.w.v. €60,- kies je zelf je favoriete cadeau. Van elektronica tot boeken en van verzorging tot woonaccessoires – jij bepaalt wat je ermee doet. Vrijheid om te shoppen, wanneer jij wilt!

Hoe kan je je cadeau ontvangen?

  1. Stel je 2-jarige Sim Only abonnement samen op meervoordeel.lebarashop.nl
     
  2. Betaal je eerste factuur van Lebara.
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van Lebara bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
     
  3. Kies je cadeau op claimjecadeau.nl onder het kopje: Meervoordeel | Lebara.
     
  4. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.

Heb je vragen over het proces? Bekijk onze veelgestelde vragen pagina

 

 

Zo gebruik je je bol.com cadeaukaart
Heb je je Lebara-abonnement MeerVoordeel afgesloten en een bol.com cadeaukaart ontvangen? Volg deze eenvoudige stappen om jouw cadeaukaart te gebruiken bij je volgende bestelling op bol.com:

1. Bewaar je cadeaukaart of voeg deze meteen toe
Je kunt de cadeaukaart toevoegen aan je account in 'Mijn bol' of direct invoeren tijdens het afrekenen in de stap ‘Betalen’.

2. Cadeaukaart toevoegen in 'Mijn bol'

  • Log in op je bol.com-account en ga naar de pagina ‘Cadeaubonnen beheren’.
  • Voer de code(s) van je cadeaukaart in. Soms wordt ook gevraagd om een pincode voor extra beveiliging.
  • Heb je meerdere cadeaubonnen? Geen probleem, je kunt ze allemaal in één keer toevoegen.
     

3. Betaal je bestelling
Gebruik het saldo van je cadeaukaart tijdens het afrekenen. Als het totaalbedrag hoger is dan de waarde van je cadeaukaart, kun je het resterende bedrag eenvoudig betalen met een andere betaalmethode.

4. Saldo over? Geen zorgen!
Je hoeft het saldo niet in één keer te gebruiken. Het resterende bedrag blijft beschikbaar in ‘Mijn bol’ voor je volgende aankoop.

5. Belangrijke tips

  • Cadeaubonnen kunnen niet worden gebruikt voor ‘Achteraf betalen’. Gebruik in dat geval iDEAL of een bankoverschrijving en bewaar je cadeaukaart voor later.
  • Ondersteuning nodig? Bezoek de bol.com-hulpsectie bij problemen met cadeaubonnen.


Met deze cadeaukaart haal je alles uit je cadeau bij MeerVoordeel! Veel shopplezier!

Bundel wijzigen

Je mag iedere maand gratis je bundel verhogen of verlagen via MyLebara.

Hoeveel data heb ik nodig?

1 GB: je bent vooral online op wifi.

5 GB: je internet en gebruikt af en toe sociale media zonder wifi.

10 GB: je streamt af en toe video's en/of muziek zonder wifi.

15 GB: je streamt regelmatig video's en muziek zonder wifi.

20 GB: je streamt heel vaak video's en muziek zonder wifi.

25 GB: je streamt heel vaak en in hoge kwaliteit zonder wifi, en gebruikt soms een hotspot.

35 GB: je bent bijna altijd online zonder wifi, streamt veel en gebruikt regelmatig een hotspot.

45 GB: je doet alles online zonder wifi en deelt bijvoorbeeld soms een hotspot.

Weet je niet helemaal zeker welke bundel bij je past? Kies dan voor een bundel met 20 GB en check je verbruik in de MyLebara app. Je mag je bundel iedere maand gratis verhogen of verlagen

Tarieven buiten de bundel

De tarieven buiten je bundel zijn:

- €0,15 per minuut / € 0,15 per sms

- €0,10 per MB

Je kan buiten je bundel maximaal €50,- kosten maken. Tip: waardeer op met buitenbundeltegoed zodat je voordelig blijft bellen en sms'en. Of kies voor een hogere bundel.

Dataverbruik in het buitenland

Je internet in de hele Europese Unie, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland op het 4G-netwerk. Gewoon uit je bundel, net als in Nederland. Verder van huis? Dan internet, bel en sms je op het 3G-netwerk tegen andere tarieven.

Productinformatie

Met de Bol.com cadeaukaart t.w.v. €60,- kies je zelf je favoriete cadeau. Van elektronica tot boeken en van verzorging tot woonaccessoires – jij bepaalt wat je ermee doet. Vrijheid om te shoppen, wanneer jij wilt!

Hoe kan je je cadeau ontvangen?

  1. Stel je 2-jarige Sim Only abonnement samen op meervoordeel.lebarashop.nl
     
  2. Betaal je eerste factuur van Lebara.
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van Lebara bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
     
  3. Kies je cadeau op claimjecadeau.nl onder het kopje: Meervoordeel | Lebara.
     
  4. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.

Heb je vragen over het proces? Bekijk onze veelgestelde vragen pagina

 

 

Specificaties

Zo gebruik je je bol.com cadeaukaart
Heb je je Lebara-abonnement MeerVoordeel afgesloten en een bol.com cadeaukaart ontvangen? Volg deze eenvoudige stappen om jouw cadeaukaart te gebruiken bij je volgende bestelling op bol.com:

1. Bewaar je cadeaukaart of voeg deze meteen toe
Je kunt de cadeaukaart toevoegen aan je account in 'Mijn bol' of direct invoeren tijdens het afrekenen in de stap ‘Betalen’.

2. Cadeaukaart toevoegen in 'Mijn bol'

  • Log in op je bol.com-account en ga naar de pagina ‘Cadeaubonnen beheren’.
  • Voer de code(s) van je cadeaukaart in. Soms wordt ook gevraagd om een pincode voor extra beveiliging.
  • Heb je meerdere cadeaubonnen? Geen probleem, je kunt ze allemaal in één keer toevoegen.
     

3. Betaal je bestelling
Gebruik het saldo van je cadeaukaart tijdens het afrekenen. Als het totaalbedrag hoger is dan de waarde van je cadeaukaart, kun je het resterende bedrag eenvoudig betalen met een andere betaalmethode.

4. Saldo over? Geen zorgen!
Je hoeft het saldo niet in één keer te gebruiken. Het resterende bedrag blijft beschikbaar in ‘Mijn bol’ voor je volgende aankoop.

5. Belangrijke tips

  • Cadeaubonnen kunnen niet worden gebruikt voor ‘Achteraf betalen’. Gebruik in dat geval iDEAL of een bankoverschrijving en bewaar je cadeaukaart voor later.
  • Ondersteuning nodig? Bezoek de bol.com-hulpsectie bij problemen met cadeaubonnen.


Met deze cadeaukaart haal je alles uit je cadeau bij MeerVoordeel! Veel shopplezier!

5G bundel

Bundel wijzigen

Je mag iedere maand gratis je bundel verhogen of verlagen via MyLebara.

Hoeveel data heb ik nodig?

1 GB: je bent vooral online op wifi.

5 GB: je internet en gebruikt af en toe sociale media zonder wifi.

10 GB: je streamt af en toe video's en/of muziek zonder wifi.

15 GB: je streamt regelmatig video's en muziek zonder wifi.

20 GB: je streamt heel vaak video's en muziek zonder wifi.

25 GB: je streamt heel vaak en in hoge kwaliteit zonder wifi, en gebruikt soms een hotspot.

35 GB: je bent bijna altijd online zonder wifi, streamt veel en gebruikt regelmatig een hotspot.

45 GB: je doet alles online zonder wifi en deelt bijvoorbeeld soms een hotspot.

Weet je niet helemaal zeker welke bundel bij je past? Kies dan voor een bundel met 20 GB en check je verbruik in de MyLebara app. Je mag je bundel iedere maand gratis verhogen of verlagen

Tarieven buiten de bundel

De tarieven buiten je bundel zijn:

- €0,15 per minuut / € 0,15 per sms

- €0,10 per MB

Je kan buiten je bundel maximaal €50,- kosten maken. Tip: waardeer op met buitenbundeltegoed zodat je voordelig blijft bellen en sms'en. Of kies voor een hogere bundel.

Dataverbruik in het buitenland

Je internet in de hele Europese Unie, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland op het 4G-netwerk. Gewoon uit je bundel, net als in Nederland. Verder van huis? Dan internet, bel en sms je op het 3G-netwerk tegen andere tarieven.

Reviews

Waarom kan je beter via MeerVoordeel overstappen?

  • Een unieke deal
    die je nergens anders vindt
  • Altijd een cadeau
    die bij jou past
  • Word rechtstreeks klant
    bij jouw gekozen provider

Veelgestelde vragen

Wie is MeerVoordeel?

MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business B.V. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk. Bij MeerVoordeel geloven we in de kracht van betrouwbare connecties. Al ruim 10 jaar zijn wij een officiële verkooppartner van Ziggo en recent hebben we ons partnerschap uitgebreid met toonaangevende merken zoals Vattenfall en Lebara. Hierdoor kunnen wij onze klanten een breed aanbod aan diensten aanbieden op het gebied van internet, energie en mobiele telefonie. Altijd met extra voordeel en persoonlijke service. MeerVoordeel is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 63117096.

Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.

Hoelang duurt het totdat ik mijn cadeau ontvang?

Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl (indien goedgekeurd). Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald. We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag.

*Belangrijk: Nadat er 6 maanden zijn verstreken wordt je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd!

Is het mogelijk dat het cadeau dat ik kies niet meer beschikbaar is?

Nee, het cadeau dat je kiest bij het afsluiten van je abonnement krijg je. Zolang het cadeau op de website staat, kunnen we het leveren, ook nadat je je aanvraag hebt ingediend.

In het uitzonderlijke geval dat dit toch niet mogelijk is, krijg je een gelijkwaardig of zelfs beter cadeau.

Hoe kan ik de levering van mijn cadeau volgen?

De meeste cadeaus worden via GLS verzonden. Zodra GLS de bezorging heeft ingepland, ontvang je een Track & Trace-code met informatie over het bezorgmoment. 

Niet alle cadeaus worden door GLS verzonden, sommige hebben een afwijkende bezorging, namelijk:

  • PlayStation 5: Heb je een PlayStation 5 geclaimd, dan wordt deze wel door GLS gestuurd, maar naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je ontvang een Track & Trace-code van GLS met informatie over waar en wanneer zij jouw PlayStation gaan bezorgen.
  • TV’s groter dan 43": Deze worden bezorgd door Aernouts Logistics. Je ontvang hiervoor geen Track & Trace-code, maar een uitnodiging om een bezorgafspraak in te plannen.
  • Bol.com-cadeaubonnen: Deze worden direct door bol.com verstuurd via PostNL. Deze worden direct via de brievenbus bezorgd; je hoef hiervoor niet thuis te blijven.
  • Cashbacks: Als je voor een cashback kies, wordt deze gestort op het rekeningnummer dat je bij je claim hebt opgegeven. Deze betaling wordt uitgevoerd onder de naam Direct Business.
     

Wat is Claimjecadeau.nl?

Ons moederbedrijf Direct Business beheert meerdere websites waarop wij abonnementen aanbieden. Om alle cadeauclaims correct en overzichtelijk te verwerken, gebruiken wij de website claimjecadeau.nl.