-
Welkomstcadeau tot €749,-
-
Wij zijn officieel Ziggo partner
-
> 45.000 klanten gingen je voor
Gratis cadeau naar keuze
Bij een nieuw Ziggo abonnement
Beperkte voorraad. Profiteer vandaag nog.
Veelgestelde vragen
Helaas kunnen wij onze speciale acties alleen aanbieden aan nieuwe Ziggo-klanten.
Je kunt gebruik maken van onze acties onder de volgende voorwaarden:
- Je bent een nieuwe Ziggo klant.
- Je bent langer dan 6 maanden geleden klant van Ziggo geweest.
Ben je al klant en wil je meer weten over je abonnement? Neem dan contact op met Ziggo.
MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business B.V. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk. Bij MeerVoordeel geloven we in de kracht van betrouwbare connecties. Al ruim 10 jaar zijn wij een officiële verkooppartner van Ziggo en recent hebben we ons partnerschap uitgebreid met toonaangevende merken zoals Vattenfall en Lebara. Hierdoor kunnen wij onze klanten een breed aanbod aan diensten aanbieden op het gebied van internet, energie en mobiele telefonie. Altijd met extra voordeel en persoonlijke service. MeerVoordeel is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 63117096.
Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.
Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.
Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:
- Sluit je Ziggo Wifi & TV abonnement af via MeerVoordeel
- Betaal je eerste Ziggo-factuur
Waarom moet je eerst de factuur betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
- Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
Vul de gegevens zorgvuldig in
Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
- Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.
Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl (indien goedgekeurd). Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald (bij Vattenfall nadat je de tweede factuur hebt betaald). We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag.
*Belangrijk: Nadat er 6 maanden zijn verstreken wordt je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd!
Nee, het cadeau dat je kiest bij het afsluiten van je abonnement krijg je. Zolang het cadeau op de website staat, kunnen we het leveren, ook nadat je je aanvraag hebt ingediend.
In het uitzonderlijke geval dat dit toch niet mogelijk is, krijg je een gelijkwaardig of zelfs beter cadeau.