• > 45.000 klanten gingen je voor
  • Cadeau tot €699,- i.c.m. je abonnement
  • 4,1 / 5 beoordeeld op Trustpilot

Vragen over Ziggo

Ik ben al Ziggo klant, kan ik ook gebruik maken van deze actie?

Helaas kunnen wij onze speciale acties alleen aanbieden aan nieuwe Ziggo-klanten. Ben je al klant en wil je meer weten over je abonnement? Neem dan contact op met Ziggo

Wie regelt mijn overstap naar Ziggo?

Wij verwerken je aanmelding en Ziggo regelt je overstap. Met de Ziggo installatiehulp zorgt Ziggo dat de door jou gekozen diensten perfect werken. Je begint met het doe-het-zelf-installatiepakket voor de mediabox en/of modem. Mocht het installeren niet lukken, dan helpt Ziggo je stap voor stap online of via chat en telefoon.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Voordat wij een aanvraag verwerken bij Ziggo, doen wij een laatste controle. Deze controle kan als gevolg hebben dat je aanvraag bij ons niet verwerkt wordt. De drie meest voorkomende redenen waarom een aanvraag niet verwerkt wordt zijn: 

  1. Je hebt al internet van Ziggo, of de huidige bewoner heeft al internet van Ziggo.
  2. Je bent korter dan 6 maanden geleden klant bij Ziggo geweest.
  3. Je bent klant van Ziggo geweest en staat op de zwarte lijst.

Hoe krijg ik mijn cadeau bij Ziggo?

Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.

Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:

  1. Sluit je Ziggo Wifi & TV abonnement af via MeerVoordeel
     
  2. Betaal je eerste Ziggo-factuur
    Waarom moet je eerst de factuur betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
     
  3. Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
    Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
     
  4. Vul de gegevens zorgvuldig in
    Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.

    Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
     

  5. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.

Waarom moet ik €0,01 betalen voor mijn bestelling?

Om veiligheidsredenen vragen we je tijdens het bestelproces te bevestigen dat jij de houder bent van de bankrekening die aan je Ziggo-abonnement wordt gekoppeld.

Dit doen we door middel van een €0,01-betaling via iDeal om je IBAN te verifiëren. Deze betaling zorgt ervoor dat:

We jouw rekeningnummer correct kunnen gebruiken voor automatische incasso.
We zeker weten dat het geld naar de juiste rekening gaat.
Helaas is het niet mogelijk om je rekeningnummer op een andere manier te valideren.

Belangrijk: Deze betaling wordt niet terugbetaald, ook niet als je aanvraag niet verwerkt kan worden.
 

Vragen over Lebara

Ik ben al Lebara klant, kan ik ook gebruik maken van deze actie?

Helaas kunnen wij onze speciale acties alleen aanbieden aan nieuwe Sim Only klanten; dus geheel nieuwe klanten en mensen die van Lebara prepaid naar Sim Only overstappen. 

Ben je al klant en wil je je abonnement verlengen? Bel ons dan voor ons speciale verlengingsaanbod op 020-8945549.

Hoe krijg ik mijn cadeau bij Lebara?

Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.

Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:

  1. Stel je 2-jarige Sim Only abonnement samen op meervoordeel.lebarashop.nl
     
  2. Betaal je eerste factuur van Lebara
    Je ontvangt deze factuur in de maand volgend op de maand waarin je simkaart wordt geactiveerd. Waarom moet je eerst betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van Lebara bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
     
  3. Kies je cadeau op claimjecadeau.nl onder het kopje: Meervoordeel | Lebara
    Zorg ervoor dat je de juiste actie kiest. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons gaat ontvangen. 
    Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
     
  4. Vul de gegevens zorgvuldig in
    Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.
     
  5. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.

Nummerbehoud

Overstappen naar Lebara is snel en eenvoudig. Vanaf 4 maanden voor het einde van je contract bij je oude provider kun je naar ons overstappen. Je neemt je oude nummer gewoon mee. Wij zeggen je oude contract bij je huidige provider voor je op. Zo blijf je bereikbaar en maak je geen dubbele kosten.

Ingangsdatum en looptijd

Tijdens je bestelling kun je zelf kiezen wanneer je abonnement moet ingaan. Vraag je nummerbehoud aan? Dan gaat je contract in op de dag dat je nummer naar Lebara wordt overgezet.
Bij Sim Only kun je kiezen uit een extra voordelig abonnement van 24 maanden of een flexibel maandelijks opzegbaar abonnement dat automatisch doorloopt zolang jij dat wil. Beide abonnementen kun je maandelijks gratis verhogen of verlagen.
 

Simkaart levering en retour

De Lebara simkaartjes passen in iedere mobiele telefoon. Klik de gewenste grootte gewoon uit het 3-in-1 frame en stop deze in je mobiel.
Je ontvangt je simkaart normaal gesproken binnen 2 werkdagen via de normale brievenpost. Je kunt 14 dagen na ontvangst annuleren. Bij annulering worden eventuele gebruikerskosten in rekening gebracht.
 

Meerdere abonnementen

Wil je een extra abonnement afsluiten? Dat kan. Je kunt tijdens het afsluiten gewoon je eigen persoonsgegevens invullen. Als je al eerder een abonnement hebt afgesloten, vragen we je wel om een alternatief e-mailadres te gebruiken.
Een extra abonnement is ideaal voor als je een tweede abonnement wilt afsluiten voor iemand anders. Denk bijvoorbeeld aan ouders, bewindvoerders en werkgevers.
 

Tarieven

Bundel op? Dan bel je voor €0,15 per minuut naar mobiele nummers, €0,02 naar vaste nummers en €0,12 naar voicemail per gesprek en. Er geldt een starttarief van €0,15. Bellen naar Lebara nummers is helemaal gratis. SMS'en buiten je bundel kost €0,15. Mobiel internet buiten je bundel kost en €0,10 per MB. Je kan maximaal €50,- buiten je bundel verbruiken, daarna moet je opwaarderen. Zo word je nooit verrast door een hoge rekening. Je kan ook direct je buitenbundeltegoed opwaarderen om te profiteren van onze voordelige bundeltarieven.
 

Wil je een maandje meer of minder? Pas dan je abonnement gratis aan op MyLebara. Je kunt daar ook per direct onbeperkt bellen & sms'en activeren voor maar 1 euro extra, of je internetsnelheid verdubbelen.
 

Check hier al de tarieven van Lebara.

Overstappen van Prepaid

Stap eenvoudig over van Lebara prepaid naar Sim Only. Kies bij het invoeren van je gegevens voor nummerbehoud, selecteer provider Lebara prepaid en voer je huidige prepaid nummer in. Je bepaalt zelf wanneer de overstap naar Sim Only ingaat. Eventueel resterend prepaid tegoed neem je natuurlijk mee naar je Sim Only abonnement.

Onbeperkt bellen en sms’en

Bel en sms zorgeloos in Nederland voor 1 euro per maand. Voor onbeperkt bellen en sms'en geldt een Fair Use Policy van 3000 minuten en 1000 sms'jes per maand. Lees ‘m gerust even door. Deze geldt ook bij internationaal bellen en sms'en naar 44 landen.

Internetsnelheid

Lebara maakt gebruik van het betrouwbare en snelle 5G Netwerk van KPN. Al de Lebara bundels hebben 5G internet met maximaal 75 Mbps downloadsnelheid en 25 Mbps uploadsnelheid. Niet alleen in Nederland, maar ook in de rest van de EU en Zwitserland. Toe aan nog sneller internet? Verdubbel dan je snelheid naar 150 Mbps voor maar een halve euro.

Vragen over MeerVoordeel

Wie is MeerVoordeel?

MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business B.V. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk. Bij MeerVoordeel geloven we in de kracht van betrouwbare connecties. Al ruim 10 jaar zijn wij een officiële verkooppartner van Ziggo en recent hebben we ons partnerschap uitgebreid met toonaangevende merken zoals Vattenfall en Lebara. Hierdoor kunnen wij onze klanten een breed aanbod aan diensten aanbieden op het gebied van internet, energie en mobiele telefonie. Altijd met extra voordeel en persoonlijke service. MeerVoordeel is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 63117096.

Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.

Hoelang duurt het totdat ik mijn cadeau ontvang?

Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl (indien goedgekeurd). Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald. We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag.

*Belangrijk: Nadat er 6 maanden zijn verstreken wordt je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd!

Is het mogelijk dat het cadeau dat ik kies niet meer beschikbaar is?

Nee, het cadeau dat je kiest bij het afsluiten van je abonnement krijg je. Zolang het cadeau op de website staat, kunnen we het leveren, ook nadat je je aanvraag hebt ingediend.

In het uitzonderlijke geval dat dit toch niet mogelijk is, krijg je een gelijkwaardig of zelfs beter cadeau.

Hoe kan ik de levering van mijn cadeau volgen?

De meeste cadeaus worden via GLS verzonden. Zodra GLS de bezorging heeft ingepland, ontvang je een Track & Trace-code met informatie over het bezorgmoment. 

Niet alle cadeaus worden door GLS verzonden, sommige hebben een afwijkende bezorging, namelijk:

  • PlayStation 5: Heb je een PlayStation 5 geclaimd, dan wordt deze wel door GLS gestuurd, maar naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je ontvang een Track & Trace-code van GLS met informatie over waar en wanneer zij jouw PlayStation gaan bezorgen.
  • TV’s groter dan 43": Deze worden bezorgd door Aernouts Logistics. Je ontvang hiervoor geen Track & Trace-code, maar een uitnodiging om een bezorgafspraak in te plannen.
  • Bol.com-cadeaubonnen: Deze worden direct door bol.com verstuurd via PostNL. Deze worden direct via de brievenbus bezorgd; je hoef hiervoor niet thuis te blijven.
  • Cashbacks: Als je voor een cashback kies, wordt deze gestort op het rekeningnummer dat je bij je claim hebt opgegeven. Deze betaling wordt uitgevoerd onder de naam Direct Business.
     

Wat is Claimjecadeau.nl?

Ons moederbedrijf Direct Business beheert meerdere websites waarop wij abonnementen aanbieden. Om alle cadeauclaims correct en overzichtelijk te verwerken, gebruiken wij de website claimjecadeau.nl.

Hoe krijg ik mijn cadeau?

Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.

Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:

  1. Betaal je factuur(en)
    Waarom moet eerst je factuur(en) betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van onze partner bent geworden. Daarom kun je pas een claim voor je cadeau indienen, nadat je de eerste of tweede factuur hebt voldaan.
    1. Bij Ziggo kan je een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt betaald.
    2. Bij Vattenfall kan je een claim indienen nadat je de tweede factuur hebt betaald.
       
  2. Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
    Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
     
  3. Vul de gegevens zorgvuldig in
    Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.

    Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
     
  4. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact op met onze adviseurs. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 20:00 en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 op 020 - 800 30 32. Je kunt ons ook per mail bereiken op info@meervoordeel.nl.

Voor vragen over levering, of claimen van de cadeaus, kun je telefonisch contact opnemen met het team van Claim Je Cadeau op 020 - 220 52 41 of per mail op info@claimjecadeau.nl